someone to change you

Jisses.. Blogg.se har bytt utseende totalt. Snacka om att vara lost! Haha.
 
Nu är midsommarhelgen över och det har varit en mycket lugn helg. Fröken Saxin har hållt sig nykter hela helgen vilket är mycket ovanligt! Men jag kan nog hålla fast vid att jag drack tillräckligt för två år förra midsommar. Vad jag vill minnas så åkte jag kundvagn genom Köping tillsammans med Tessan efter att ha smitit ifrån en 'efterfest' som bestod av tre pizzagubbar. Mötte då upp Ida och for sedan vidare i kundvagnen tills denne välte och jag hamnade på marken med en skrattande Tess över mig. När jag vaknar upp senare på dagen hemma hos Tess så är jag nedklottrad av bläck - något jag får höra än idag utav tant T och Kai som lägligt befann sig i Köping. Herregud!
 
Men detta år var helt okej ändå. Jag for ut till min äldste bror där även min andre bror var samt syster med familj. Allihopa ganska runda om fötterna. Jag åt rester och drack coca cola, kändes som om någonting fattades i den colan.. Sedan så skjutsade jag in syster och bror till staden innan jag begav mig hem för att sova.
 
Upp i ottan för att jobba i lördags. Hela dagen gick jag i valet och kvalet om jag skulle kila ut till Jädersbruk för partyparty men mitt samvete tog överhand och jag hade lite minispa istället. Det var inte alls fel att kila över till solariet när det spöregnade och var mulet ute!
 
Jobbade även idag, delad tur. Tack och lov så har jag nu avverkat en av mina två delade turer. Det är inte roligt eller lättsamt att jobba tio timmar på en dag. Usch säger jag bara. Tur nog så trivs jag på jobbet så det får gå an ändå. Fast jag har ännu inte lärt mig att jag inte ska dricka kaffe så sent som åtta på kvällen. Nu sitter jag här och är pigg i hjärnan men fyfan så trött i kroppen. Jag har dessutom hjärnspöken så jag vågar knappt blunda i tron om att när jag kollar upp nästa gång så kommer det stå en galen man i mitt rum. True story! Tragisk tjej, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback