vart jag än går

Det här med impulsgrejer har aldrig varit vare sig min eller min pappas starka sida.
 
Vi satt i soffan ikväll och jag fäller någon kommentar, vad minns jag inte, men jag vet att vi kommer in på ämnet 'handla'. "Vad tycker du vi ska köpa då?" frågar pappa och vi sitter båda och funderar på vad vi behöver - bara det betyder att man har mer än tillräckligt. Så kommer jag på att en extern hårddisk vore något. Pappa håller med och vi börjar leta. Det värsta i detta läget att att vi faktiskt har en värstingpryl i förrådet! Den använder vi inte för att den var för.. krånglig och långsam. Dyr var det dock och har ett enormt minne.
Hur som helst, inom loppet av kanske.. tjugo minuter så har vi skickat en beställning på en hårddisk. Kanoners.
 
Men impulserna stannar inte där. Nejnej. Min kära vän Daniela 'gillade' en bild på facebook som var ifrån Kretaresan för två år sedan. Jag som redan innan var taggad på att göra en repris av Alanya med Masiel blir ju inte mindre taggad efter den bilden. Så jag klickar mig in på fritidsresor medan jag pratar med Masiel. Ehm ja.. nu har vi två reserverat två resor till Alanya. En på en vecka och en annan på två - har inte riktigt bestämt hur länge vi ska vara borta. Samma hotell då det var totalt klockrent och perfekt.
 
Har kommit fram till att jag tröstshoppar. Jag skulle egentligen befinna mig på Peace&Love just nu men valde att inte ta ledigt ifrån jobbet. Hade jag vetat att jag bara skulle få jobba tre korta dagar så hade jag åkt! Sucks!
 
Men nu taggar vi Alanya och värmen istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback