we are looking at the other side

Helgen blev lyckad big time!
Kilade över till söta Andersson för lite förpärla med trevligt folk och vi gick sedan vidare till Källarn. Något direkt spännande hände inte men jag ber inte om några spännande saker just för tillfället! Min privata chaufför beslöt sig för att ansluta partymänniskorna och där hamnade han på min ute-lista! Haha. Han tyckte jag skulle gå hem och det hade jag väl gjort om det bara inte hade ösregnat. Så sprang jag på stallbonden och frågade honom om vi skulle dela en taxi hem - men han han allt bondegener och berättade för mig att dom kronorna kan man minsann lägga på något vettigare! Han verkade dock lite generad när jag mötte honom i stallet sedan. Plutten!
Vet ni vad man gör då? Jo då går man och ställer sig vid taxi och ringer MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback