so why am i trying

Helgen ja.. den var spännande måste jag erkänna.

Tog med Calle bor för en liten longerstund. Jag var lat och orkade inte ta med honom ut på en promenad. Tänkte dessutom att här får han chans att träna musklerna på böjt spår även om det bara är i skritt. Tror ni han skrittade? Tror ni han hade alla fyra ben i marken? Ehehe.. Jag fick bara inte stopp på honom. Är inte det bevis nog på att han faktiskt tycker det är kul att träna? Ja jisses.. Så han fick skutta av sig en himla massa energi innan jag tog med honom på en kort promenad i alla fall. Skulle jag puttat in honom i boxen efter det där så skulle han inte kunna ta ett steg dagen därpå.

På natten agerade jag taxi. Fyra gummor och en gubbe skjutsades till Köping. Under denna resa så kände jag hur hela bilen skakade och det var skapligt läskigt när jag bromsade. Ringer då till Kent när jag är ensam i bilen och påväg hem och han säger helt sonika att "det är nog ett däck som sitter löst.." som om det vore det simplaste i hela världen. Jag svarade då att jag aldrig skulle komma på tanken att stanna längs vägen - i mörkret!
Så när jag väl var hemma fick jag ställa mig och känna på bultarna. Det är ju helt normalt att göra mitt på en parkering halv ett en lördagsnatt.. Kändes likadant efteråt när jag hämtade hem fyllona så antagligen är det bromsarna som är kaputt.
Blev under denna natt även kallad för trollkarl och tjuv då jag skulle ha stulit en av tjejernas tröja. En tröja jag inte hade en aning låg i min bil den kvällen. Så jag skulle minsann betala tröjan eller skaffa fram en ny! Jag skrattade henne i luren och klickade. Har jag inte råd att köpa mig en egen tröja så köper jag ingen tröja - stjäla är nog det sista jag skulle göra.

Hämtade Daniela i västerås på söndagen. Kastade ut hästarna innan och skulle sedan ut och fylla på bensin samt köpa mig en kopp kaffe. Vad tror ni jag gör när jag står i kassan och ska betala? Självklart häller jag ut halva muggen rakt på magen. Vem vill inte ha skållhett kaffe på magen och dessutom få en stooor kaffefläck på nya, cremevita tröjan? När jag dessutom hämtat upp D så vill hon att jag ska följa med henne in på Erikslund och köpa ett presentkort. Lätt det pinsammaste jag gjort denna vecka!

Imorgon kommer hovis. Halv nio hämtar tant T upp mig. HALV NIO! Jag tror hon avskyr mig en liten smula.

Sommar ♥


Kommentarer
Mamma Anttila säger:

Inte avskyr jag dig! <3

Det är bara kl halv nio på morron...

Inga spindlar... Inga spindlar!

2012-03-27 | 07:40:20
Bloggadress: http://skrammelihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback