someone to belive in

Nu har jag kommit in en period där sova är överskattat. Pappa hade dessutom svårt att sova han också inatt. Men han lyckades före mig vilket var runt femsnåret. Klockan ringde sedan nio och då fanns det ingen tid till att snooza.
Mötte upp kusin med familj och vi alla trängde ihop oss i vår bil för att sedan styra emot Adolfson utanför Örebro. Hjälpte pappa att hitta lite nya kläder och främst något att ha på sig i sommar. Med hans kroppshydda så är det inte alltid det lättaste. Men jag tror han blev nöjd, blev några riktigt snygga tröjor.

Väl hemma så svängde vi alla förbi Pia för en fika/lunch innan det var dags för den klassiska vändan till NilssonMotor. Vad är det med gubbar och bilar egentligen? Ska ta och elda upp den där byggnaden. Ja jisses.. Ni har ju inte sett vår nya bil förresten. Tanken var att jag skulle lura alla och säga att pappa köpt ny bil till mig, men min grabb förstörde ju det hela på FB. Haha. Så därför kom det aldrig upp här på bloggen.

Pappa och jag hälsade dessutom på farmor idag. Tog ytterligare en liten fika innan vi brummade hem. Nu är jag helt slut och det får jag vara efter fyra timmars sömn och bara massa fläng. Men ska ta och ge mig en sockerkick så jag orkar med att motionera köttbullen. Nästa vecka har jag som en plan att lägga in lite trav, nu är det slut på latandet för hans del.

Nej, godismuggen från DollarStore äter inte upp sig själv - ciao!

Tänk om Calle kunde få se ut sådär igen. Mums!



Kommentarer
Elly säger:

Hej!

Säger inte att du är taskig utan det är 100 andra människor som inte förstår sig på situationen och tror att dem vet alla och kan allt. Tyvärr finns det förmåga sådan i ridsporten.

Han får allt han ska ha enligt veterinärernas rekommendation! Hon Baarock är en maratons häst, det är så att han har mer energi en fett, han älskar att springa. Blir han inte riden minst 2timmar i veckan fixar han det själv. Han springer i hagen det får du tror eller inte. Vi ser det med jämna mellan rum, näste gång kan jag filma det om det skulle vara så att det behövs!

Tänk även på att det var i januari det tog och det är MARS nu.



/ Baarocks ägare!

2012-03-24 | 17:22:30
Emelie Löfström säger:

Söta bilder! :)

2012-04-13 | 20:32:46
Bloggadress: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback