the world, hello!

Hoppsan, var visst ett bra tag sedan det hände någonting här inne. Jag har inte riktigt haft lust att uppdatera här. Bloggtorka tror jag rättare sagt det kallas. Men nu kanske. Har nog några bilder jag skulle kunna kasta in här och visa upp för er alla. Fst något direkt spännande vet jag inte om det är.
Har mest latat mig, varit med grabben och gullat med hästarna. Märks att Calleballe börjar få energi och kondis nu när jag ridit i stort sett varje dag. Jisses han är mer i luften än på marken och även så i hagen. Stackars hans hagkamrater!

Hade en klockren utgång i lördags. Jag och J låg i sängen och degade - planerade en chillkväll hemma med chips och lite alk. Mjukisdress och sådär. Får då ett sms med frågan om vi ville spåra. Eh, dum fråga! Så vi kastade oss iväg. Släppte in hästar, fixade oss och åt gott på Kina innan vi plingade på hos Jennifer. Så bra kväll! Förutom lite fyllebråk och sådär så var det ruuligt. 40+ på krogen och vi var nästan dom enda ungdomarna. Vi hördes kan jag ju lova. Speciellt på dansgolvet. Hehe.

Har dessutom ändrat Alanyaresan. Min bror har tackat nej och i ren panik har vi försökt fått tag på en ny då resten av resan ska betalas IDAG! Så ringer Masiel och så underbart spontan som hon är så var hon självklart på. Underbara tjej! Så nu står hennes namn på bokningen och pengarna sätts in och betalas ikväll. Hur awesome? Nu är det snart bara fyrtio dagar kvar. Åh!

Annars så väntar en arbetsintervju om en vecka där jag förhoppningsvis får jobbet. Äldreomsorgen. Kanske inte det jobb jag förväntat mig när jag var yngre. Men det ska bli kul. Jag tycker ju faktikst om gamla människor och hamnar jag på den avdelningen som hon ringde ifrån så är det mer 'klara' gamla. Sen får någon annan torka rumpa och duscha - jag tänker bara göra dom roliga uppragen. Hehe. Nejdå, det ska bli spännande. Jag håller tummarna, verkligen!
Dagen efter dom hade hört av sig så ringer rekryteringen och bad mig skicka in lite kompletterade uppgifter så jag hoppas dom hör av sig också och vill att jag ska börja där med.
Någon båt har jag inte hört ifrån fast jag var starkt medräknad i deras planer. Menmen.

Jag har mycket att vara glad för, vi borde alla ta vara på det lite oftare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback