uhuhuh

Idag har jag slappardag deluxe känns det som.
Kastade mig ur sängen strax efter sju och begav mig ut till stallet. Det enda jag gjorde var att kasta ut hästarna, fixa kvällsmat och fylla på vatten ute. Sen tog jag mig gäspande hemåt igen. Rakt ner i sängen!
Sov fram till.. någongång efter elva då jag pillade i mig lite frukost och kikade på Top Model. Sedan blev jag trött igen och hoppade ner i sängen för att sova ytterligare en stund.
Nu är jag vaken, men fortfarande lika trött. Vill gå och lägga mig igen!

Tänker inte åka ut till stallet för det är pissväder ute, och jag vet inte om jag har så himla stor lust att dra på mig andra kläder än trosorna och oversize tshirten jag har på mig just nu. Det är en sådan dag idag.
Men med tanke på att jag lämnat stallet helt vind för våg så tänker jag erbjuda mig kvällen och fixa stallet lite senare. Jag kan ju faktikst inte sitta här en hel dag, även om jag vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback