shine bright like a diamond

Jag har inte gjort många knop idag inte. Har glidit omkring i min onepice i stort sett hela dagen och sett allmänt korkad ut, inte så stor skillnad emot andra dagar med andra ord. Höhö.
 
Strax innan fyra så puttrade jag över till tant T i alla fall där vi började ragga hö. Vår leverans som vi beställde förra veckan har inte dykt upp inom beräknad tid och igår tog det slut. Tarja hade skrapat ihop stråna ifrån höboxen och kastat ut men det mättar ju inte våra tjockisar speciellt länge.
Efter ett par samtal så lyckades vi få fram fyra balar som vi for iväg och hämtade. Hungriga hästar tackade och tog emot. Dom får stå inne inatt och peta i sig hö och halm samt samla ihop lite energi. Men med tanke på hur odräglig Calle var att leda in ifrån hagen så hoppas jag att han är en smula lugnare imorgon.
 
Äsch, jag har inget vettigt mer att skriva så jag sätter punkt här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback