we could see the sun

Det är mycket som blir gjort när det är time för plugg. Alltså ja, med allt annat än skolarbeten..
Jag gör som jag alltid gör och skjuter upp det till sista kvällen och det resulterar i att jag måste sitta timmar i sträck och svära över hur tråkigt det är. Har sagt i flera dagar att jag ska sätta mig och ordna uppgiften till seminariumet och idag gör jag ju det. Jag håller nästan alltid det jag säger.. hehe.
 
Idag har jag varit driftig! Har vikt ihop alla jävla kartonger som skräpat i köket och agerat som avlastningsplats till kaffemaskinen. Lite rangligt men ack så fungerbart! Nu åkte dom iväg i alla fall, ända till förrådet. Typiskt mig, där har vi problemet med att skjuta upp allt jobbigt till sen..
Alla påsar med skit och skräp i åkte i sopen, sopsortering - vad är det? Har även kastat in allt annat skit i skåp så dom försvann. Det som inte syns finns inte.
Har dammsugit och moppat golven, diskat en omgång, lagat mat till mig och gubben samt haft tvättid. Fast nu när mannen kom hem från jobbet så är det han som jag tvingat springa till tvättstugan. Inte mer än rätt!
 
Nej, nu bloggar jag ju istället för att skriva på skolarbetet. Ehehe..
Kan kasta in bilder på hur vi bor imorgon, när det är ljust och sådär.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback