the shoes im wearing today

Helg, yra och så mycket mer. Vad som egentligen är värt eller inte värt att berätta om vågar jag faktiskt inte svara på. Min hjärna var kaos redan innan och nu är det väl snäppet värre. Vill jag tro i alla fall. Det är lätt att lura hjärnan och hamna i någonting som faktiskt inte är.
 
Hur som helst, det var Köpingsyran i helgen. Folk återvänder hem och slår klackarna i taket. Jag for över till min bror och hans tjej för att grilla och sippra lite vin. Var helmysigt! Lite senare på kvällen så kom efterlängtade Sabina över, henne har jag inte sett sedan gymnasiet! Vi var ju skolkhomies och gjorde det mesta man inte skulle göra. Haha. Masken dök upp ett tag också och vi kilade ner på stan. Jag smet in på Bishops som har rek på 23 år. Yolo eller hur nu dagens småfolk nu säger. Resten av kvällen låter jag vara oskrivet.
 
Jag och tant T beslöt oss för att knäppa några öl på lördagen, lite sådär spontant. Det är oftast dessa kvällar som blir bäst. Vi hade ingen aning om vart vi egentligen skulle så vi beslöt oss för att leta reda på en 50-fest. Gick runt och kikade på alla de platser där man kunde tänka sig att dom höll till. Ingenstans! Vi hörde att det lät på Ågården - abbonerat. Thaihouse - abbonerat (sen när abbonerar man en thairestaurang?). Stadskällaren - STÄNGD! Så då beslöt vi oss för att kika vid bowlingen (som vi tänkte nästan först..) och där fanns ju alla görsköna människor, givetvis. Så stängning och någon random efterfest. Whiskey smakar tamefan inte ens gott när man är full! Raggla hem runt fyrasnåret och sov som ett litet barn.
 
Mitt fina psykoknä har börjat spöka. Antar att det är tacken efter två dagar med klackar och oförskämt mycket promenerande. Schlatterknä sa dom, kommer gå bort när du blir äldre sa dom. Fuck läkarvården. Jag ska åka dit och kräva att dom amputerar knähelvetet! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback