gaaaaaaah

Jag blir så himla trött, ledsen och arg så det finns inte på världskartan!
Dagen har gått superb fram tills jag kom hem. Står utanför dörren och ska ta fram nycklarna. Tror ni att dom låg i fickan? NEJ! Men nu är jag inne tack vare våran superKent. Överkänslig kanske, men jag började seriöst att gråta av frustation när jag kom in. Jag förstår inte hur jag kan tappa bort saker precis hela tiden. Det är en sak med strumpor, pennor och annat skit. Men nycklarna. En hel nyckelknippa är inte så himla svårt att hålla reda på.
Och självklart, ingen på Culinaren är kvar. Tror (och hoppas så innerligt) inte att jag glömde dom på tåget. Men det tror jag inte.. Har inget minne av det (om man nu ska våga lita på det) i alla fall.
Till råga på allt så har magen vänt ut och in på sig så det blev bajs rentutsagt av denna dag. Fy vad trött jag blir!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback