you make me feel sick

Retards det finns alltså!
Nej, denna gång pratar jag inte om mig själv. Även om jag är ganska retard då och då, nejnej, vi snackar om riktiga retards. Sådana som hoppar på mellanstadie (är det mellanstadiet när man går i sexan?) elever när man själv är femton. Himla finurligt, modigt och starkt jobbat. Jag blir så himla imponerad också. Tuffa grabbar må jag säga.
Nehej, jag ska allt ta reda på vart deras brevlåda bor! Här är man inte najs när det väl kommer till kritan.

Hur som, jag är trött.
Klockan är nio punkt tjugotre i skrivande stund och jag ligger just för tillfället i sängen. Ska strax sova vilket är helt otroligt!
De senaste dagarna har jag knappt ätit eller sovit alls. Jag vet inte varför, har bara blivit så. Så idag har jag mått allmänt konstigt på något obeskrivligt sätt.
Tog lite sovmorgon idag, skippade historian och tog halv nio bussen. Jag skulle kunnat sova lääänge om jag skippade svenskan också. Idrotten var inställd.. Kom alltså till skolan, fick cänta en timme tills svenskan skulle börja, håltimme i säkert 1½-2 timmar tills hotell och kontakt. Jippie säger jag!
Blev hem i spöregnet, dyngsur och iskall. Varm choklad och lussekatter (som jag misslyckades med igår!) framför tven. Det var däremot trevligt, när jag väl fått igång tven vill säga. -.- Tog säkert en kvart innan boxen ville hoppa igång. Jäkla Telia! Somna en stund och dödstrött var det bara att kila iväg igen.
Hem och laga mat (pappa behagar sig aldrig att komma hem innan sju numer, kul kille!) för att nu.. ligga i sängen.

Hår gått med en lins idag då vänsterögat alltid ska krångla. Satte in helt rätt osvosv, kunde inte titta, ögar blev knallrött och tårarna sprutade. Kul! Jag avskyr linser..
Motvind samt spöregn till bussen, massor av håltimmor, spöregn hem ifrån bussen och smaklös mat. Kan inte bli bättre.
Nej, nu ska jag sova så jag slipper bli irriterad över någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback