even heroes have the right to bleed

kanondag! (:
Vaknade runt nio vilket var superskönt.
Vid ett så trampade jag ut till stallet. Hur kan det komma sig att jag a l l t i d har motvind?
Men i korta drag så red jag för Tarja på stubben.
Gick superduper bra! Efter lite om och men så fick jag Calle att galoppera i båda varven två varv. Storartat!
Men jag fick lite att träna på och det är alltid bra. Man blir ju så pass hemmablind när man bara tränar för sig själv.
Calle vart svettig. Överallt. I örornen, på benen och i ansiktet. Kul kille!
Menmen.

Ska nog skicka iväg ett sms till kusin och se om hon har lust att leka.
Ikväll lovade jag att titta förbi Tarja och hälsa på katten.

Men mitt nästkommande projekt är att dricka någonting då jag skulle kunna sluka en fontän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback