är huvudet dumt så får hela kroppen lida

Har inte varit en bra dag för min del!
Började med att jag åkte upp till stan för ett par ärenden. Det flugmedlet till hästarna jag tänkte köpa,
det hade inte lantmännen, så det fick bli ett annat. (Dock var detta billigare så en liten tumme upp!)
Sedan så blev banken nästa. Skulle sätta in alla mina småpengar. Har aldrig sätt någon stå där
över huvud taget, men tro inte att det inte står en gubbe där idag och han hade en hel kasse full med pengar!
Påsen innuti maskinen blev full direkt. Jag gick ganska snart. Orkade bara inte trycka där tills någon skulle fixa. Uh.
Sedan så kilade jag bort till optikern, tänkte prova på den andra här i stan eftersom jag (eller mamma) inte
är nöjd med den jag har nu. Men dom hade semesterstängt. Suck.
Resten av dagen har gått relativt smärtfritt tills jag slog upp knogen på ett av fönstren. Inte skönt.
Skulle sedan åka förbi C & H och spruta på lite flugmedel. C är ju den som heller aldrig sparkas.
Men idag måste han ha varit himla irriterad för jag skulle på och klia lite på rumpan och får en kick rakt på låret.
Tur nog så är han oskodd där. Huga! Handikappad imorgon? Ja!
När jag skulle gå in i hagen också så får jag världens stöt. Inte lite ström i den här tråden inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback