hetta, vatten och bad

Tänker inte dra något jättelångt blogginlägg för jag en helt slut.
Mathilda och jag har fått slipa bänkar+bord och målat dessa. Ni vet bord som man sitter vid och har picknick typ. Vi fick slipa för hand. Hur kul är det på en skala? Så det har vi pysslar med precis hela dagen.
Sedan så var jag ganska IQbefriad.
Simon hade med sig en vattenflaska (jag bara väntade att få den över mig eftersom vi dränkte honom igår) och den ställde han sig på. Sedan så bad han mig att kolla (jag stod bara ett par meter därifrån) och så slår han till med foten över flaskan. Korken åker då av och vattnet sprutar över mig så jag blev helt dugnsur. Ganska skönt ändå.

For ut med M till deras stuga idag också. Så himla sköööönt!
Sen kom vi hem och tryckte i oss en kebabtallrik.
Ut till hästarna en snabbis och kräket har nu dragit av sig skon. Hade redigt svårt att ta sig till stallet stackarn. Men imorgon kommer Gustav. Calle kunde inte ha valt en bättre dag att förlora skon på.

Men nu blir det säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback