don't speak

Mina understa framtänder gör verkligen svinont! En av mina högsta önskningar är att dra ut dom. Skuller vara en sådan lättnad att slippa dessa förbenade ilningar. Jag har också varit på dom så pass att den ena är lite lös. Eller så är den bara det för att retas. Jag vet inte. Snart åker dom ut i alla fall.

Jag lever fortfarande.. Konstigt. Men det kanske är lika bra. Vad skulle världen vara utan mig? Hur som, mår bättre nu faktiskt. Nu är det mest hostan som irriterar mig. Mina lungor krampar i desperata försök att kväva mig. Men jag är iskall. Typ. Nej det är sån här hosta som gör ont, riktigt ont. Så det kommer en tår ibland. Fast det kan bero på att jag är så himla töntig med, tror nog mest på det.
Prata det kan jag knappt. Eller jo, den dagen jag förlorar talförmågan så kommer jag begå självmord. Men min röst låter.. inte okej. Så nu vet ni det med.

Blir nog hemma från praktiken imorgon med. Vill inte riskera att hosta en gäst i ansiktet. Vore inte så bra.


Kommentarer
Riley säger:

Ilningar? Du tror inte att det kan vara hål kanske? Har för övrigt också haft lite ont i mina tänder de senaste dagarna... Fast i mitt fall misstänker jag att det beror på ett visst cola-missbruk.



Och världen skulle vara mycket tom utan dig! <3 Och om det är bra att jag har fått mer timmar att jobba vet jag ju inte... Graden av nöje i att städa på den lågstadieskola jag nu fått hoppa in på under morgontimmarna går sannerligen att diskutera... Men det är bara att bita ihop och drömma om de gröna öar som nu hägrar lite tydligare i horisonten!

2009-11-10 | 15:46:34
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback