New year, new opportunities

Alla tjatar om detta så varför ska inte jag också göra det? Jag är ju ganska tjatig av mig så det passar rätt bra in. Eller något sådant.
Daniella och jag låg och pratade om det imorse, att nu har vi ett helt nytt år framför oss. Vad kommer hända? Några saker som jag vet är att jag kommer fylla arton (om jag inte räknat fel..) och med det så kommer ju en rad av nya påfund som lär provas på. Jag kommer antagligen skaffa körkort och eventuellt fixa lägenhet. Detta innebär att jag kommer kunna ta mig.. vart jag vill i princip och med lägenheten så får man massor utav vuxenpoäng. Jag kommer börja mitt sista år på gymnasiet och bara den tanken är läskig, ett år kvar innan det är slut med säkerheten - börja tjäna pengar.
Mycket hände under året nollnio och ännu mer kommer hända under år tio.
Det här är första dagen på ett helt oskrivet år. Jag kan göra precis vad jag vill, skapa historia som jag kan binda till detta år.

010110 - Jag är villig att bjuda på en vacker bild. Haha


Kommentarer
Malin säger:

Själv börjar man på gymnasiet i år ^^ Har en bit kvar till bil och egen lägenhet, längtar dit xD

2010-01-02 | 16:22:14
Bloggadress: http://theruuuud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback