you almost have it all

Jobbjobbjobb. Frågar någon mig om vad jag gör här nere så svarar jag nästan alltid; "Jag jobbar!". Jobbar, sover eller äter. Det är det jag gör om dagarna. Ganska okej ändå. Jag får ju en rätt okej lön i alla fall.

Var ju egentligen ledig idag med dom ringde vid nio och frågade om jag kunde komma in idag i alla fall. Absolut svarade jag, Syster kom dock in tio minuter senare och frågade om jag skulle med till havet. Det var trettio grader och klarblå himmel. Rätt kass tajming. Var sagt att jag skulle jobba mellan tio och tre. Men fick gå vid sex istället. Inte för att det gör mig någonting dock..
Sedan passade jag på att inhandla ett par nya skor. Tack för det! Blev visserligen lite annat också men det är jag värd.

Kikade på jobben jag tackat ja till nästa vecka. Insåg att det blev lite mycket kanske. Får höra med bossen om det är okej ändå. Hoppas på det eftersom det mesta ger mig OB och det tackar man la aldrig nej till?

Men nu ska jag överge denna kassa Macdator och dö på soffan. Havet imorgon oavsett väder - typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback