hard work - a lot of money

Känns som att jag börjar dra igång sjutusen objekt till sommaren.
Har mejlat som en tok på jobb jag knappt ens kan tänka mig.
Det jag nog hoppas mest på, är att få jobb nere i Strömstad. Helst på hotellet nere vid havet. Men hur som helst, hon skulle skicka min ansökan vidare till restaurangen så om inte annat kan det bli ett serveringsjobb i alla fall. Jag som avskyr restaurangen. Men pengar som pengar.
Men tänk en större delen av sommaren i Strömstad. En mer underbar stad är svår att finna!

Anledningen till detta inlägg var mest att jag råkade finna ett annat kalasjobb när jag nattsurfar (som vanligt) och det var ett hästjobb faktiskt. Lite utanför Sala ligger det en gård och dom sökte en ryttare/hästskötare. Hon var tydligen c-tränare och alla deras hästar ligger på en relativt hög nivå inom hoppning. Jag skulle då inte tacka nej till att få hoppa dagarna i ända. Speciellt inte när det kommer till att hoppa aningens högre. Calle släpar ju benen efter sig eller vägrar hoppa över ett hinder han hoppar tjugotvå gånger.
Men vi får se. Skickade bara iväg en fråga nu så får se hur det går när den är besvarad.

Annars får jag be pappa om ett jobb. Jag tror att jag skulle söka som slöfock. Ganska bra på såna grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback