damn it!

Kul med stort K.
Blir kanske av med mitt rum här nu efter jul.
Har länge vetat om det men jag trodde aldrig att mamma var seriöst. Hon har väl nog med tidskrävande barn. -.-
Nejmen mitt från ingenstans så ska hon kanske låta någon unge flytta hit. Hennes föräldrar orkar inte med henne eller hur det var. Visst om det var en unge på kanske tio år.. Men nu är det en sextonåring och dessutom en fjortisunge. Gissa vem som kommer vilja ta fram lien ur boden.
Visserligen att jag knappt är hemma hos mamma men om de bodde en aning närmre stan så jag kunde ta mig till bussen på morgonen så ska vi nog se att jag är här oftare. Nej, nu ska det komma någon annan och grisa ner min säng i veckorna och jag kommer få komma på helgerna......!
Nu känner jag hur hornen växer upp. Den är m i n mamma, m i t t rum, m i n a hundar och m i n dator!
 Lägre än glocanet!

Kommentarer
Anonym säger:

Nejmen hoppsan! Fy, förstår dig. Jag skulle bli fly förbannad!

2008-12-20 | 00:14:04
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/
Litenochsur säger:

DIN MORSA ÄR BÄST! MAN SKA VARA SNÄLL!

2008-12-20 | 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback