Your faith was strong but you needed proof

Nu har jag varit vaken i drygt en timme och lite till. Jag är fortfarande hur trött som helst!
Låg och vred och vände mig i sängen igår men somna, det gjorde jag icke. Hur irriterande som helst. Tror klockan tickat bort emot tre innan jag äntligen somnade efter att jag petat mig i ögat så att linsen ploppade ut, sprungit på toa x antal gånger och fått rätta till lakanet då jag snurrat in mig. Trevligt. Sådant uppskattas alltid! Man blir så himla lycklig.
Skulle ju fara hem till Lindkvist nu på morgonen med fader men jag fick knappt upp ögonen. Så elakt sände jag iväg ett sms, vände mig om och somnade igen. Så himla skööönt!
Nu är jag vaken somsagt och jag blir så himla ledsen över vädret, snön är borta och det regnar. Himlen är grå och allt är så himla.. dystert. Kan det inte bara frya ordentligt, snöa någon dec och vara så tills vädret slår om POFF och så är det tjugo grader varmt och sol? Skulle bli så himla mycket bättre då!

Nu väntar vi på att klockan ska bli sen eftermiddag så att Lindkvist kan komma förbi och vi drar till Eleni. Trevlig kväll kommer det lätt att bli. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback