you're so nice, and you're so smart

Rätt trevlig dag.
Skippade skolan idag, inte mig emot!
Så vid halv tolv kom mamma och hämtade mig. Stack iväg och handlade. Tillslut så var vi i köping och spenderade pengar.
Köpte sminkborttagningsmedel och någon återfuktningskräm vilken kostade över hundra riksdaler. Skandal! Sedan en tröja och en stickad väst till den. Supersnyggt. Tummen upp för det! Strumpbyxor också. Tjocka, stickade. Sådant gillar vi! Hur som, hur som. Mamma och jag stack iväg till stallet emot kvällen innan vi for hem. Hon var duktig. En riktig bonkärring är vad hon är.
Så hämta paket på Asplunds också. Dom på Ellos måste vara störda! Skickade två tröjor som var precis likadana. Vi skickade efter en sådan förut, som mamma behöll men inte har vi skickat efter flera heller.
Nu så äger jag femtioåtta kronor på kontot och en hundring i plånboken. Rik tjej!

Nu; tv!

Kommentarer
Litenochsur säger:

har du börjat lyssna på kimya dawson(juno soundtracket i mitt <33) den låten är iallafall helt cp bra! you´re so nice and you´re som smart. you´re such a good friend lalalal:D

2008-12-20 | 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback