there and back again

Det blir nästan aldrig som man tänkt sig.

Trevlig kväll igår, så länge som den varade. Haha.
Kebabhuset på stan somsagt. Ellenor skämmde ut oss rejält redan innan vi träffades. Rolig tjej.
Det är bara kolla på hennes bdb (ellenoreden) så kan nu ju se själva.
Efter det blev det att kila runt på stan en stund och se om det fanns några roliga typer ute. Det var dött.
Arboga i ett nötskal. Alla sitter inne en lördagkväll med bra väder!
Jag drog hem vid nio. Mådde allt annat än bra. När vi gick vid statiol typ så kom illamåendet, huvudet snurrade (inte bokstavligt talat men tja..) och mina ben kändes som att de skulle dommna bort. Det var en aning läskig känsla!
Så jag stack hem och placerade mig där jag spenderat hela dagen; i sängen med datorn. Så det blev att kolla på film och så. Skönt det med.

Idag så skulle man ju ut med Ida som egentligen inte skulle komma idag för deras bil har pajjat och ingen annan skulle tydligen in. Fick ett sms imorse att hon skulle in. Kul tjej! Bara för det så var jag inte pepp.
Men vi satsar på nästa helg. (:

Ingen bio ikväll heller. Attans vad torrt det blev nu helt plötsligt.
Nej, nu ska jag tillbaka till filmtittandet och Johnny Depp samt Bloom. Det kan knappt bli bättre.. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback