happyhappy evening

Okej, hej! 
Lördagen kom att bli superkul!
Var ju och köpte en jacka med far igår. Blev en skinnjacka så nu kan jag joina fjortisgängen. (: Min blev den som är mer åt vinterhållet så nu har jag en jacka för vintern också. Det är ju super! (y)
Efter det så for vi hem och åt lite snabbt innan Anna och Ellenor dök upp. Fixade lite innan vi drog vidare.
För att summera kvällen; 
Masiel, Linn, Ellenor, Anna och jag drog till Gäddan där det var någon latinokväll. Salsa för fulla muggar. Vi dansade och skrattade. Det var verkligen roligt! Görs gärna om.
Men hur som.. Vi avslutade kvällen vid fem ungefär då jag, A och E kröp ner i en säng som bara är liite större än en nittiosäng. Haha. Trångt värre. Men det vart varmt, och när det är varmt, då trivs jag!

Så kvällen blev lyckad. Skratt så tårarna rann emellanåt. 
Jag är trött nu!
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback