Hey, watch your step!

Ledig idag då. Super skönt! Tog sovmorgon till elva och det var med viss möda jag slog upp ögonen och drog av mig det varma täcket. Men ibland måste man offra sig minsann!
Så idag har det inte hänt speciellt mycket. Klockan är ju bara runt två ännu så.
Men jag har faktiskt varit utanför dörren idag, otroligt men sant! Vart ju hundrig och inget av det som fanns hemma var speciellt tilltalande. Så jag satte mig på cykeln och trampade iväg till affären. Nudlar är framtidens käk!
Dock så hittade jag inga nudlar. :( Jag dog på plats! Inte orkade jag cykla vidare till stan inte så jag tankade bara på mobilen och stack hem igen. Attans!
Fick allt laga till det som fanns. Nu mår jag illa! Jag kräver en gnutta medlidande.
Menmen, rubriken. Jag fick ont i huvudet så fort jag steg utanför dörren. Inga linser här inte. Det var suddigt och jobbigt att titta. När jag väl var hemma igen då var det som att ögonen dunkade. Superläskigt!
Dagens lärdom är alltså att linserna skall bäras i stort sett varje dag för att slippa obehag.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback