hur säger man till någon att hjärtat längtar ut

Nu sitter jag här med en täppt näsa och knaprar halstablett efter halstablett. Ingenting smakar gott längre. Det är ju hemskt. Ingen mat smakar gott! Hur ska jag överleva?
Hur som, jag köpte Fisherman's Friend som är extra starka och huga! Där kan vi snacka om halstabletter. Tungan domnar ju bort i princip. Men jag slipper känna av halsen istället vilket jag ger tummen upp för.

Helgen har varit kanon. Eller ah, det postítiva väger upp det negativa om jag säger så. För vissa saker skulle jag aldrig i mitt liv ha velat uppleva. Usch! Menmen, en helg med många skratt och mycket trevliga människor.
Så nu har jag hållt igång varje helg i tre veckor. Inte kommer jag att få vila de kommande veckorna heller för jag och Lindkvist har redan hunnit boka upp varenda helg. Det är ju nästan läskigt. Men ska bli kul, riktigt kul!

Nehej, ska fortsätta med mina halstabletter och hoppas på att jag blir bättre snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback