spin me up

Tidelido.
Jag var bokad idag. Men hockeynörden Daniela valde att kolla på damerna idag istället. Så jag blev bokad ikväll istället. För er intresserade villsäga.
Så jag har gjort precis ingenting idag. Det känns ganska konstigt efter att ha haft fullt upp hela helgen. Men jag satte näsan i matteboken ett tag i alla fall. Och lyckas kommit på varför chokladmaskinen krånglat så. Jag är nog ganska smart. Mer än så har jag inte gjort. Ganska långtråkigt.
Har gått och väntat på att klockan skulle ticka fram till 18.oo men efter att ha ringt till pappa så behöver jag inte vänta alls. Han fick jobba över (om han nu kan jobba över mer än han alltid gör) och därmed så kan jag inte tigga skjuts. Mamma svarar inte och Linda har ingen bil. Så uskmötet ikväll blir inte av för min del. Så himla typsikt nu när någon tjej ifrån SISU skulle komma. (Vad nu det står för. Hon skulle prata hur man kan söka bidrag och jag är alltid intresserad av pengar!)
Så blir väl bara en sväng upp till stallet och sedan slå en pling till D.

Värdelös ursäkt bby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback