call nine one one

Det har varit engelska för fulla muggar idag. Man tycker att man är så himla duktig på engelska och
det är nemas problemas att prata språket. Tills den dag man blir tvungen. Attans så pinsamt det var!
Två holländska tjejer skulle med mig och Johanna ut och rida idag och jag fick knappt fram ett enda ord.
Jag visste precis vad jag skulle säga, i huvudet och på svenska, men när orden sedan skulle
bli till ljud så gick det inte. Men både jag och Johanna överlevde. Som lite tröst så slutade vi halv ett idag,
så himla skönt. Nu är jobbet avklarat, äntligen! Har dock börjat sätta igång Calle så någon vila blir det inte.
Om två veckor åker vi ju till Annette.. Det är inte alls mycket tid kvar tills dess..
Hur som helst, imorgon blir det antagligen Röforsloppet med Kent. Det har nästan blivit tradition.
Hoppas på någorlunda bra väder i alla fall.

Nu ska jag kila och hacka sallad, hungrig som en gnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback