on the wing

Såja, nu har duktiga Emilia varit i farten igen. Jag är bra sämst ibland.
Lyckades försova mig imorse. Halv åtta ringde Anna och frågade om jag kom snart. Jäklar vilket fart jag fick. Haha. Men ut kom jag. Bytte klappar och hade lite mys innan det var dags att bege sig hemåt igen.
Invänta en sovandes pappa, äta frukost och så sova lite på det. Kanoners.
Nu har jag duschat, fixat mig lite (är inte speciellt snabb idag!) och fått på nya naglar. Ska bara fila lite och annat sedan är jag fit for fight. Eller inte.
Nästa på dagordningen är farmor. Sedan skjutsar pappa mig till bror och familj i Medåker då vi tydligen ska äta? Blir nog bra. Slutar som vanligt med att fara hem till mamma med andra brodern plus syster med familj. Om det blir som jag tänkt. Ska se vad för hemskheter som inväntar detta år. För inte kan en jul med Saxinsyskonen sluta väl?

Nu gick jag för långt. Men ni lär höra av mig imorgon.
Ska föresten vara barnvakt imorgon med. Till tant T's ungar. I hennes hus. Om jag inte blir uppäten av min familj så kommer hemskheterna i hennes hus göra det! Menmen, jag får bada badkar så det är plåster på ondskan. Fick hedersuppdraget att släppa ut kusarna på lördagmorgon med. Jag är superkvinnan jag. :D

God Jul nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback