skitsnack och skräpmat

Det blev verkligen en kanonbra kväll igår!
Åkte som sagt hem till Sabina, som förövrigt har flyttat till en supermysig lägenhet, och tjötade lite. Dunkade musik och snackade skit om allt och alla, trevligt! När vi tröttnat på detta (och Sabina var hungrig, igen) så kilade vi bort till Donkan. Problemet här är att jag tog högklackat och Donkan ligger inte direkt ett stenkast ifrån henne. Tog nog en halvtimma om inte mycket mer att gå, svinkallt! Väl där och beställt så ville vi inte alls ha. Kastade i princip halva maten och gick hem igen. Det är inte okej!
Så blev det lite mer skitsnack innan vi satte på en film som vi inte ens såg fem minuter på. Slocknade direkt, trötta tjejer!

Idag så kom pappa förbi och hämtade upp mig. Köpte med oss lite gott att tugga på innan vi åkte till farmor. Satt där en stund och sedan passade vi på att svänga förbi Jysk. Jag fick nya gardiner och nytt påslakan. Mysigt!
Så imorgon ska jag pyssla här hemma. Ska städas, tvättas och bytas gardiner. Såntdär som hör Söndagar till.

Ikväll blir det lungt, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback