"björn gustavsson skjutsar björn gustavsson i en skottkärra"

Pappa sprang till tven för ett tag sedan. Han var upprymd och glad. Ända tills han insåg att han missat inslaget och att jag dödade hans kommentar om att det inte finns två kända Björn Gustavssonar utan att 'han som gör Toooony Rickardsson' heter nämligen Robert. Sådäså!

Annars idag?
Varmkök på C. Sämre än någosin.
Kalopps. Jag brände mig på armen. Det var ett recept som vi skulle göra gånger 5. Mycket mat snabela!
Massor av lök. Stora ringar. Jag och Willy stod och grät, stackars oss som åkte på det skitgörat.
Fastnade i hissen med en vettskrämd Daniella och en skrattande Willy. Till råga på det hade vi en stor vagn full med varor. Ganska trångt. Smakade keso idag. Vidrigt. Speciellt till fruktsallad. Jag avskyr hälsoveckor!
Sen snöade det. Jobbigt. Nu får det bli sommar.

Jag är så äckligt trött att det inte är sant.
Somnade sittandes i fotöljen när jag kollade på tv. Då är det sjukt!
Pappa och jag beställde pizza på internet idag. Spännande.

Nu ska jag stänga ner, ta en snabbduch och hoppa i säng.
Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback