did i throw it away

Nu sitter Saxin mitt ute in the forrest.
Lindkvist är i duschen och jag roar mig här. Om en timma eller så ska vi bege oss längre in i skogen till Emelie. Ska komma lite folk och sådär tror jag det var sagt. Vi får la se. Ska bli spännande.
Jag känner ju typ ingen, nästan ingen, så det ska verkligen bli spännande. (Jag tror jag känner typ alla)
Annars så har jag och Ida bakat tårta. Det smakade bra. Mycket bra.

Har ändrat lite på rubrikerna, så nu hoppas jag att det ser bra ut på de flestas skärmar. Här ute i skogen ser det bra ut i alla fall. Få kika när jag kommer hem också.
Tydligen så fungerar det att kolla på mina bilder här ute med. Det gör det inte hemma. Attans.

Hur som, nu ska jag nog kila.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback