the last song

Nu är det helg. Lördag rättare sagt.
Redan igår bestämde jag mig för att vara ledig. Hela dagen.
Bästa beslutet på länge tror jag allvarligt att det var. Skulle egentligen ha dragit mitt strå till stacken och varit med på bytardagarna vid ridskolan som USK annordnade. Men jag orkade inte.
Jag och mor åkte ner till storstaden och jag fann faktiskt en tröja inne på en kärringaffär (den som är vid stationen). Rundade av med en mjukglass på överskott.
Årets första färskpotatis har slinkit ner idag också. Mums.
Så har jag solat för första gången i år. Det måste vara debut-dagen idag.
Planterar blommor hos far innan jag for ut till stallet. Calle har fått mage. En rejäl sådan också. Den måste bort bums!
Jag erkänner här med att nu har Calles träning börjat. Tävling snart. 7juni är inte alls långt borta. Någorlunda kondis måste han ha nu när de går på sommarbete.
Kommer bli kanon när Harry är inriden. Myys!

Imorgon är det farväl. Tomt och tyst kommer det bli. Tomrum.

Kommentarer
L I N A F O T O - fotoblogg säger:

SVAR: Det är Canon 70-200mm f/4L USM som jag ska köpa. Kostar runt 7000:- :) Känner att jag vill satsa på ett riktigt objektiv just nu så det är därför jag tog det dyra alternativet.

2009-05-30 | 22:19:59
Bloggadress: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback