not yet..

Nej, jag har inte gått över to the dark side.. ännu.
Tror inte att det blir nu heller. Börjar må bättre.
Köpte några piller på apoteket igår. Jag var inte först på plats trots att de precis öppnat. Men jag var trea och det är ganska stort det med. Så jag fick med mig några tabletter emot halsen som skulle vara jättebra (vilket de också är!) och så en nässpray men menthol. Dock inte så himla trevligt eftersom det visade sig bli superstarkt. Det riktigt bränner i näsan sekunderna efter användning. Inte speciellt kul måste jag påstå. Så nu vet jag det till nästa gång.

Min hosta börjar ge sig, det håller sig kvar men är inte lika smärtsam. Så ptja.. jag börjar bli frisk och ser fortfarande ut som en människa och inte ett svin så det är ju postitivt. Tror jag.

Annars ramlade jag och blev lerig då jag och mor gick hem ifrån ÖB. Mer än så tänker jag inte berätta. Pinsamt!

Kommentarer
S A N D R A T J U L I N S säger:

Var med och diskutera om vem som borde lämna idol ikväll! (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/om-mindre-an-en-timme-borjar-idol.html#comment

2009-11-13 | 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback