klant , klantigare , klantigast

Förutom att jag sköt mig själv med luftgeväret igår så har jag lyckats att beställa fel.
Idag hämtade jag ut två linser till kameran. Ett close-up som jag tänkte pressa på 18-55, både som skydd och som förstoring då. Men tror ni att jag lyckats köpa rätt storlek eller? Klart inte. Jag har 52 på objektivet, 55 på linsen. Passade inte alls. Gick inte heller på telet eftersom att den är på 58. Attans bananer!
Så är det någon som är intresserad finns det ett här. Haha.

Har snackat skit med Mathilda också. alltid lika trevligt.
Nu blir det till att plugga natur samt kika på tv. Imorgon kommer massören till Calle med. Hur ska jag hinna allt?

Kommentarer
Riley säger:

Muppets också... Jag har 52 på telet, och samma på standardobjektivet (håller ju på och byter mitt stackars ensamma linsskydd mellan objektiven - fast det är rätt stationärt fäst på telet) Annars hade jag varit intresserad! (alltid intresserad - men sällan tät nog) Kan du inte lämna tillbaka det då?

2009-09-21 | 22:35:14
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback