you're freaking me out

Kan säga att jag inte var uppe länge igår. Redan innan tio hade jag slocknat.
Anledningen till detta var att när jag skulle gå av tåget i Arboga så slår jag i huvudet med världens kraft och konsekvensen är ganska lätt att räkna ut. Huvudet sprängde hela kvällen och jag mådde till och med illa större delen av tiden. Inte kul alls.

Det mest spännande jag har att säga om idag var att jag nu avslutat matte A med ett VG. Det känns oerhört skönt. (Ska jag nämna att jag höll på att få ig på sista provet? *host*) Men nu är det överstökat och jag får dras med stooora håltimmar. Extra kul blir det varannan måndag då jag börjar med matte kvart över åtta, har sedan hål mellan nio och till tio över ett. Sånt gillas inte alls.
Mer spännande idag? Vi fick vara i köket idag och där fick vi 5 saker som skulle ingå i en maträtt. Det är ju egentligen ganska enkelt men när man får uppgiften framför sig så är det som att dra ur kontakten till hjärnan. Men det gick bra i alla fall trots att potatisen kokade sönder.

När jag steg av bussen sedan så var det som att jag fick en sten i huvudet. Illamåendet sköljde över mig och huvudet dundrade som en galning. Förstår inte vad som är grejen. Nu ska jag ta mig något att äta sedan blir det stallet med Tarja förmodligen. Hästnörd som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback