walking on clouds

Ville inte gå upp imorse, drog mig länge innan jag övertalade min lata sida att masa sig upp. Får ju inga pengar annars och hur skulle jag överleva det?
Skolan har varit helt okej ändå. Somliga får man herpes på men det är bara bita ihop och hoppas att en elefant springer över dom. Så illa är det.

Väl hemma så kilade jag över till Mathilda och vi försvann ut på en promenad i solen. Så himla skönt. snacka av sig och planera lite. Visserligen får man inte ha allt för stora förhoppningar men satsar man inget så vinner manb inget liksom. Bara köra på och se vart man hamnar. Det sämsta är att det går käpprätt åt skogen men då får det la göra det då.
En tripp till Götet planeras till exempel, får se om vi inte blir för snåla bara. Där skon klämmer.

Kvällen kommer spenderas i stallet och sedan skare bli plugg. Måste komma ikapp nu för annars gåre inte speciellt bra. Så grymt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback