cuz' now i'm flying

Jag hoppades på att få skratta åt alla som låg och mådde dåligt idag. Tji fick jag. Vem vaknar upp och mår allt annat än bra? Det är inte bakistendenser, den enda alkoholen jag kom i kontakt med igår var nog gaserna ifrån likören i den chokladbit som pappa åt.
Min hals gjorde så ont att jag ville gråta likt ett barn, febern gjorde mig helt skakig och huvudet hängde inte med. Jag var allmänt borta och illamåendet hängde över mig. Men upp ur sängen kom jag vid åtta och jag vill tacka någon för att min söta fan var uppe på benen han med. Jag fick skjuts till stallet. Hade ramlat med cykeln i en snöhög annars!

När jag kom hem var det raka vägen till sängen där jag sov bort ett par timmar. Vaknade vid halv ett, slog på scrubs och avverkade ett par avsnitt. Nu har jag precis kommit ut ur duschen, känner mig lite piggare.
Jag ska försöka få lite mat i magen och tagga till.
Jag s k a ut ikväll. Jag och mina halvvaxade ben ska ut och svänga med Fredrika ikväll. Så är det bara.

Nej, jag och min polkadress ska göra lite vettigare saker nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback