you don't pick up the phone

Jag kom inte in på min blogg igår? Någon mer som hade det problemet?
Jag höll på att krypa ur skinnet i alla fall. Jisses, bara för det så kom jag ju på hur mycket som helst att skriva om. Gick nog in på blogg.se tre gånger i minuten, det kaaaan ju fungera nu. Icke.

Igår. Yes, morgonpraktik. Var ovanligt pigg den morgonen trots att klockan inte ens hade passerat sex när jag klev upp. Piggare än min söta far. Praktiken i sig var awesome. Tog min första telefonbokning så jag var grymt stolt. Blev ändå fyra rum, åtta personer. Jisses vad grym jag är!
Lite senare, runt halv tre kom min mamma förbi och hämtade upp mig. Vi kikade lite i affärer, men mina fötter ville verkligen inte så vi snabbade oss och sedan åkte till Köping och åt. Fick två julklappar ordnade i alla fall. Är nog bara pappas jag har kvar. Men jag vet ju inte vad jag ska köpa!

Idag skulle jag tydligen vara på Culinaren. Tack för informationen. (:
Men jag ger nog upp skolan snart.

Annars ska jag ut och kasta in hästarna senare ikväll och förhoppningsvis skaka lurviga ben med FL i Örebro. Men allt hänger på skjutsen hem. Illa i detta oväder! Men den som lever får se. Vi får väl gå hem om inte annat. Eller gå ut i .. arboga! Haha. Eller? Nä!

Kommentarer
Hagberg säger:

Är det positiva klubben idag eller? ;)

de det på den ljusa sidan, du slapp skolan ;)

så ser jag det.

2010-12-17 | 13:27:28
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback