if you love me the most

Haha, kommer ni ihåg när jag skrev att pappa är hemma som en hök och att jag inte kunde skolka. Det är inte sant ändå. Eller inte fullt ut. Tog sovmorgon imorse. Har inte haft psykologi de senaste gångerna så sa att jag inte hade det idag heller. Sedan fick jag pappa till att skjutsa mig till skolan. Chill! Sova massa extra timmar.
Det mest spännande i skolan måste nog ha varit att vi ska välja till individuella valet som vi kommer ha i trean. Går ju psykologi A nu och funderar på om det kanske är värt att köra på B kursen också. Tycker det är så sjukt intressant och skulle nog kunna tänka mig ett jobb i den riktningen. Eller så behandla mig själv.
Tar jag B kursen som ligger på 50p så kommer jag kunna slippa ett halvårs ind.val i och med att jag läser matte b nu och ligger på 50p för mycket. Sånt gillas.

Halv två slutade skolan så jag och Ellen kilade upp på stan och änkte ta en fika. Dock krånglade det en massa så vi satte oss på Hemköp och glodde elakt på folk. Sedan så såg vi Köpingsgänget - dvs, en annan del av köping. Dom häckade utanför systemet, bett någon att köpa ut åt dom kanske? Hur som helst, Ellen påpekade att 'detta kommer du skriva i din blogg!'. Så bara för det tänker jag inte göra det, vad säger du nu då din lilla padda?!

"Emilia, har inte jag suttit på dig?" - Ellen Petterson helt random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback