you caught me by surprise

Det var studie dag idag, som jag knappt visste om att vi hade. Men attans så skönt det var.
Ligga i soffan och mysa precis hela dagen, utan att behöva lyfta ett enda finger. ;)
Var hundvakt idag, istället för bror så det enda jag behövt göra är att hålla emot när Humle tycker det är dags att leka med hans ihopknutna t-shirt.
Sedan for jag hem till pappa där jag vände i dörren och trampade ut till stallet. Hästkräken har fått vara ute länge idag. T kastade ut dem runt sex om inte tidigare tror jag hon nämnde. Och jag var inte ute fören efter sju och fixade natt. Rätt åt dem.
När jag dök upp hemma för andra gången nämnde pappa att han hade köpt en vaniljcola till mig. Kvällen var på topp kan jag ju bara säga.
Nu är det bara sängen som kallar och invänta en ny dag på Scheele.

Blir kanske sälen på lovet med. Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback