you'r a fool

Inga bilder ikväll inte. Orkar inte. Som vanligt.
Blev stallet och en snabbis hos Mathilda idag. Kanoners.

Pappa avslöjade att han ska vara ledig nu. Det var på tiden kan jag ju säga. Han har så pass många dagar att han är ledig hela Februari plus några dagar till som han måste ta ut innan mars då dom tydligen brinner inne. Lite värdelöst att sätta eld på ledighetsdagar tycker jag nog.
Hur som helst. En hel månad. Under hela Februari kommer jag ha en hök hemma här som granskar mig varje morgon. Med ett schema på kylskåpet så blir det lite värre. Attans bananer säger jag.
Förstå vad trött jag kommer vara när jag inte får ta sovmorgon ibland. Usch på honom. Jag ska nog elda upp det där schemat och lura honom.

Nu blir det sängen. Sovmorgon imorgon faktiskt. Praktiken börjar. Jag jobbar kväll vilket innebär att jag tar ett bussen in. Chilledill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback