over the sky whit the birds .

Så sweet dag trots att mina fötter värker.
Vid tolv eller sådär så dök mamma och pappa upp i affären. Dom hade med en ny moped. Underbart. Dom tog även med sig min skräpmoped hem igen. Tack och lov att slippa den!
Rätt segt på jobbet. Inte alls speciellt mycket folk eller så himla mycket att göra. Jocke kom och hämtade upp mig och här är jag nu. Present på sängen hade jag också. En ny mobil. Helkass egentligen, mitt tycke alltså. Jag avskyr tangentbord och små telefoner. Är den nya. lilla Ericsson telefonen jag fått. Xperia. Men jag ska vara glad. Inte alla som får nytt såhär jämt. Jag är tacksam, tro inget annat. Men jag hade hellre valt en annan, om jag fick..

Ska ta och lära mig hur den fungerar, äta en macka och sedan mysa med popcorn i soffan. Värst blir om Jocke vill se på fotboll, då dör jag nog en smula. Men popcorn blir det i vilket fall som helst!
Jobb imorgon med. Tio börjar jag - om ni ville veta.

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback