upprörd tjej 2

Mogna rubriker. -1 vuxenpoäng!

Kan börja med att förtälja att jag idag kilat runt med Nettan på städet. Eller ja, jag kilade runt och plockade disk ifrån frukosten först. Sen så var jag och bäddade sängar. Och jäklar vad duktig jag är på att städa nu. Snabb är jag också. Jag hann ta runt fem rum medan Nettan var som en duracell kanin. Visserligen har hon vanan inne men ptja, jag är nog ganska seg ändå. Så nu kan jag skrubba badkar, bädda en säng och hänga upp handdukar. Ring mig när ni behöver hjälp. Jag är dock dyyyr!
Sen så bort emot halv fyra-fyra så kilade jag ner och tränade ett tag. Så himla skönt att pressa sig tills man knappt orkar stå. Slippa tänka gör man med. Så kilade jag upp och snackade lite skit innan det blev busstime.

Insåg på cykelturen hem att jag avskyr snö. Verkligen. Attans så arg jag var när jag fick GÅ med cykeln för att det inte går att ta sig fram. Usch!

Imorgon är ingen rolig dag heller. Rättegång.
Det som är bra i detta är att älskade syster kommit hem. Ah, det var nog det enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback