let's do it again

Onsdag. Lillördag eller något sådant tydligen. Jag är trött!
Pappa gick upp efter mig idag, EFTER! Förstår ni hur tridigt jag går upp? Den mannen brukar stiga upp runt fem, kvart över fem i vanliga fall. Idag låg han till halv sex. Inte okej.
Han fick skjutsa mig till stationen, måttligt skönt. Sov. Underbart.

Praktik. Gjorde i princip samma sak som igår. Fast idag städade vi massor, vi låg riktigt bra till i tid så vi passade på att städa förråd och grejer. Dagen gick helt okej snabbt. Fick stoppa i mig något sött emellanåt för att kunna hålla mig vaken. Sjukt seg!

Träffade Cajsa, Gussi och Julia på stationen sedan. Mys på det!
Hem och byta om. Ut till stallet. Gick runt stallet med Calle vilket jag tror han tyckte var rätt skönt ändå. Sedan blev det massagde med Arnika vilket nästan fick honom att somna. Jag däremot fick nog smärre frätskador på luftvägarna! Så jäkla starkt, men så grymt bra.

Hem och krypa ner i soffan. Sov någon timma, närmre två timmar innan dom jäkla telefonförsäljarna ringer. Vi svarar aldrig och dom ger inte upp. Vet någon vilka som har 03 i riktnummer?
Så upp och äta korv med bröd. Nu bloggar jag med ger upp det snart för en dusch och fix.

Glömde nämna, jag och Fredrika åker över till Örebro och dricker saft och dansar klackarna av oss. Puss!

Bjuder på en skabbild. Trött, opepp tjej ifrån praktiken. Suddig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback