you're my everything

Redan hemma, sweet!
Hände absolut ingenting i skolan som är värt att nämnas. Samhäll, svenska, lunchkonsert, religion och för min del så tog det slut där. Är man kass i huvudet så är man. Haha!
Försvann lite tidigare ifrån religionen dessutom. Känns som att jag kan det mesta inom kristendomen ändå.. och speciellt W's lätta frågor. Så ptja, ungefär tjugo minuter tog det att bli klar och jag gled vidare till bussen.

Satt och pratade med D på vägen hem dessutom. Han skrattade åt min klädångest till kryssningen. Han ansåg att man skulle ha något bekvämt på sig men som ändå var snyggt. Jag kontrade med att tycker man något är supersnyggt så kan man bära det trots att det kanske är obekvämt.
Han tyckte dessutom att vi var knasiga som hade klackskor i mer än en timma. Man har ju skorna ute hela kvällen trots att man får ont i fötterna?! Hur som, han tyckte jag skulle stoppa ner ett par extraskor i väskan som jag överraskade honom med på nyår.
Det han hade missat var ju att vi faktiskt var på en båt och om inte annat så drar man bara av sig skorna. Kändes bra att faktiskt få äga någon - lite !

Nej, idag ska jag hinna med att sola! Dragit allt för länge på det. När jag berättade det för D så påstod han att jag var en fjortis. Jisses! Life sucks!

Nu taggar vi en lugn helg. Ska passa på att säda ordentligt här hemma. Sen taggar vi kryssning på måndag och en veckas lov. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback