hat gör en omänsklig.. eller hur var det?

Det här med att hålla koll på dagar är inte riktigt min grej. Idag skulle jag kila över till västerås för provtagning, den tolfte. Saken var bara den att när jag nu kollar på pappret igen så var det den sjunde i tolfte. Alltså förra onsdagen. Tippat. Ovärt.

Jag har alltså stannat hemma ifrån dagens lektion, tackat nej till kaffe hos tant T och kastat i mig en otroligt salt lunch bara för att hinna. Attans alltså. Jaja, det är bara stanna kvar hemma i min pyjamas och äta Aladdinchoklad. Inte så pjokigt det heller må jag säga.

Annars så har jag tandvärk. Visdom gör ont.

Kommentarer
Mamma Anttila säger:

Sluta va' sån!!

Sluta va' en sån.... fisk...

2011-12-13 | 18:49:46
Bloggadress: http://skrammelihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback