you make feel

Alltså ohmy. Jag ska gå och dö en smula nu. Jag ska aldrig mer dricka. Eller jag dricker ju bara cola, aldrig druckit alkohol. Typ. Men åh. Jag mår så dåligt idag. Förstår inte vad som hände där. Nååågon måste ha fått i mig alkohol utan min vetskap! Inte okej alltså .

Hur som helst, vi blev ett gäng tjejer som fikade lite. Spelade spel, svarade på snuskiga frågor och findrack lite. Musik, dans och skratt givetvis.
Vid halv elva hade vi halsat i oss det mesta som fanns i dryckesväg och begav oss vidare emot staden. Om vi säger såhär, jag låter det mesta förbli osagt för ska ärligheten fram så är det nog mest ett mörkt svammel. Jag vet nog inte helt riktigt vad som skedde där inne. Fick i alla fall veta att jag och Ellenor var små slampor på dansgolvet, emot dj-båset, somalierna och väggarna. Vi var överallt och dansade!
Vet att jag, Anna och Julia träffade Johan (?) på Fellini innan vi gick hem. Jag gick bitvis utan skor i snön?

Väl i lokalen så skulle jag till och diska. Don't ask! Fanns dock inget maskindiskmedel så jag, the smartass, tar vanligt handdiskmedel och sprutar in i maskinen. Jahopp, det funkar nog bra. Lite väl bra kanske då det plötsligt började spruta skum ur maskinen. Jag trodde sånt bara hände på dåliga filmer! Haha.
Så Daniel tog skurmoppen och började ta bort allt skum innuti diskmaskinen. Vi är bra retard allihopa. Julia suckade och gick och la sig.

Morgonen/dagen har varit seg. Inte många knop gick det när vi städade. Kom ifrån lokalen vid tre. Nu är jag minst lika seg men mår i alla fall liiite bättre när jag fått något vettigt i magen. Ska gnälla resten av dagen hade jag tänkt.

Bilder kommer senare, jag vågar inte kolla på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback