my heart is refusing me

Känns lagom skumt att sitta vid denna dator, trots att jag brukar spendera den mesta av min tid här. Fast nu har den varit avstängd sedan söndag eftermiddag. Jag har inte internetat sen söndags - abstinens!
Eller visserligen bloggade jag ifrån min andra dator en natt, men något internet blev det inte mer utöver det, somnade som en gris.

Det är verkligen inte bra för mig att ha praktik i västerås, speciellt inte när jag har fyrtiofem minuter på mig innan jag börjar om jag går kväll. Fast mitt konto skriker så har jag faktiskt inhandlat två basic tröjor, tunna långärmade. Rea borde inte få finnas. Även ett armband har jag fått med mig hem - Förlåt Mathilda, men du vet att du kommer få pengar!
Har dock smällt mig själv på fingrarna massor av gånger, ni skulle bara veta hur mycket snyggt det finns på vårkollektionerna! Jisses!

Nu ikväll ska jag se till att vila upp mina stackars fötter. Förstår inte varför jag envisas med att gå i dom djävulska skorna.. Ska ta en lååång dusch, pela, BUSa och måla om naglarna! Men det får bli efter stallet. Allt skulle tydligen vara klart, bara för mig att släppa in. Tackar jag för!

Nej, mysbyxor på nu.


Så det kan gå .. söt chey
Nytt armband, ny tröja - tumme upp!


Kommentarer
Hagberg säger:

Ditt lilla mongo, kan du inte iaf försöka att se normal ut på bild?

det skulle uppskattas ! <3

2011-03-20 | 14:18:34
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback