karusell, öltält och sprucken telefon

Idag måste jag säga att jag har ont. Jag har ont i hela kroppen! Totalt sinnes! Haha.
Så igår kväll.. Fick skjuts av pappa ner på stan, mötte upp Ellenor, Anna och Julia. Vi handlade lite för att sedan kila hem till Julia herself. Åt, spelade sanning och konsekvens (fast utan konsekvens..) samt drack god dricka. Runt halv tio, tio så skjutsade Julias mamma in oss till Köping. Någon random hemmafest. En tjej och typ.. sju killar varav alla var supermegavolvonördar. Så lite tumme ner.
Men vi kilade ganska snart ner till staden. Jag och Ellenor försvann till tivolit och åkte en helt sjuk karusell. Jag trodde jag skulle dö. Nej, så farligt var det nog inte. Men kul var det.
Sedan kilade vi in på öltältet. Rätt dåligt drag till en början. Folk är sådär dryga tycker jag nog. Trots ett otroligt stort dansgolv så skulle alla klättra på varandra, what's the deal liksom? Men jag måste nog erkänna att det var kul trots allt. Även om det blev en del pojkvänsbråk .. haha!

Var en snubbe som välte ut min cider precis när jag köpte den, jag tyckte han kunde köpa en ny men då skrattade han och gick därifrån. Hoppas han låg med en ful tjej och drog på sig en sjukdom! Haha, nej kanske inte.. Men sen så berättade jag mitt missöde för Alex och då fick jag hans nyöppnade. Awwwesome!

Sen kan jag ju passa på att berätta att jag riskerar att få glas i fingrarna när jag pillar med mobilen. En ful människa knuffade till mig inne i tältet, mobilen åker ner i marken och det blir ett jäkla spindelnät över hela skärmen. Lyckat. Tack för den liksom! Så nu hoppas jag att alla håller tummarna för att vi har en försökring som täcker detta elände! Pappa är inte glad på mig. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback